У нас вы можете посмотреть бесплатно Customer RFM Analysis in Power BI - Recency, Frequency, Monetary или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
RFM analysis is a marketing technique used to quantitatively rank and group customers based on the recency, frequency, and monetary value of their transactions. The goal is to identify the best customers and perform targeted marketing campaigns. Please find the DAX code and the Segmentation table in the first comment. ==Chapters== 1:17 Segment Scores Table 2:17 scanner_data Table (transactional table) 2:39 Calendar Table 2:51 Data Model Relationships 3:25 Creating the Measures 4:46 Create the RFM Table 5:15 Calculate the Scores in the RFM Table #powerbi #powerquery #dataanalytics #datamodeling