У нас вы можете посмотреть бесплатно How The Boston Globe used customer lifecycle stages as the foundation of its testing plan или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
See more transferable case studies just like this one at Web Optimization Summit 2014 (http://bit.ly/1bDuV8v) Pamela Markey, Senior Director of Marketing, MECLABS, shared the stage with the The Boston Globe's Peter Doucette at Optimization Summit 2013 to feature this media giant's transferable case study. In the session, "Boston Globe: Discovering and optimizing a value proposition," Doucette, Executive Director of Circulation, Sales & Marketing, The Boston Globe, discusses the Globe's utilization of testing to build its digital subscription business, bostonglobe.com. In this video excerpt, learn how The Boston Globe used the lifecycle stages of its customers to serve as the foundation for its testing plan, which outlined more than 20 tests.