У нас вы можете посмотреть бесплатно Product Need or Problem Identification Process Step 2-5|| или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
The process of identifying customer needs is an integral part of the larger product development process and is most closely related to concept generation, concept selection, competitive benchmarking, and the establishment of product specifications. Identifying customer needs is itself a process, a five-step method, 1. Gather raw data from customers. 2. Interpret the raw data in terms of customer needs. 3. Organize the needs into a hierarchy of primary, secondary, and (if necessary) tertiary needs. 4. Establish the relative importance of the needs. 5. Reflect on the results and the process. #newproducts #education #uiux #design