У нас вы можете посмотреть бесплатно Procedual Voxel Tree Generation - Rust Game или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
My voxel engine (written in Rust using the Bevy game engine), finally has procedual tree generation. I'm using an algorithm called space colonization and it's absolutely fantastic. Source code for tree generation: https://github.com/TanTanDev/shrubbery relay networking video: • Voxel Game mini devlog - Multiplayer ... Sponsor: Quadratic - The Data Science Spreadsheet Check out the project on Github: https://github.com/quadratichq/quadra... View open jobs here: https://careers.quadratichq.com/ My discord group: / discord Want to support me? ⁍ Patreon: / tantandev ⁍ Monero: 43Ktj1Bd4Nkaj4fdx6nPvBZkJewcPjxPB9nafnepM7SdGtcU6rhpxyLiV9w3k92rE1UqHTr4BNqe2ScsK1eEENvZDC3W1ur Resources (The tech I'm using)! bevy game engine: https://bevyengine.org/ game_stat: https://github.com/TanTanDev/game_stat physics (3D and 2D): https://github.com/dimforge/rapier inspector ui (runtime tweaking): https://github.com/jakobhellermann/be... hot reloading using dlls/so files: https://docs.rs/dlopen/latest/dlopen/ benchmarking: https://github.com/bheisler/criterion.rs world generation: my own custom implementation is not open source at the moment. other rust libraries, that I recommend: game engine: https://github.com/not-fl3/macroquad Graphics rendering api: https://wgpu.rs/ multithreading: https://github.com/zesterer/lagoon profiling: https://crates.io/crates/profiling, using Optick feature #tantan #gamedev #voxelgame