У нас вы можете посмотреть бесплатно 3D Gaussian Ray-Tracing in Houdini using USD and MaterialX или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
In this video I'm presenting my passion project: 3D Gaussian Ray-Tracing using USD and MaterialX - rendered in SideFX Software Karma CPU and XPU (20.5) ✨ I started the research on this in my spare time right after the original paper on "3D Gaussian Splatting for Real-Time Radiance Field Rendering" was released and got it working in Karma. With the recent update of MaterialX and the inclusion of the viewdirection node this setup now works with any renderer that supports MaterialX 1.38.10 pre-trained models as .ply https://repo-sam.inria.fr/fungraph/3d... Spherical Harmonics Code https://github.com/graphdeco-inria/ga... Alpha and scale referene https://blog.42yeah.is/rendering/open...