У нас вы можете посмотреть бесплатно How Cameras in Side-Scrollers Work или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
As part of GDC 2015's Indie Summit designer Itay Keren (Mushroom 11, IGF 2014 finalist) explores the camera techniques used from the classic side-scrollers of the 1980s through the indie games of today, demonstrating how camera work should be tailored to the game's unique mechanics and characteristics. GDC talks cover a range of developmental topics including game design, programming, audio, visual arts, business management, production, online games, and much more. We post a fresh GDC video every weekday. Subscribe to the channel to stay on top of regular updates, and check out GDC Vault for thousands of more in-depth talks from our archives. Follow us on Twitter / official_gdc Checkout our Facebook page for GDC exclusives / gamedevelopersconference http://www.gdconf.com/