Русские видео

Сейчас в тренде

Иностранные видео


Скачать с ютуб Refactoring To state Pattern - Grid Placement System P6 в хорошем качестве

Refactoring To state Pattern - Grid Placement System P6 1 год назад


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru



Refactoring To state Pattern - Grid Placement System P6

In this Unity tutorial we start implementing the Remove Objects logic by first refactoring the code to State Pattern. At the end of this tutorial you will have a grid placement system that you can use in your own project. House building system in unity project template: https://courses.sunnyvalleystudio.com... Starter Project:   / 80441380   Scripts on github: https://github.com/SunnyValleyStudio/... Assets used: https://kenney.nl/ 𝗛𝗮𝘃𝗲 𝗮𝗻𝘆 𝗾𝘂𝗲𝘀𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀? 𝗝𝗼𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗶𝘀𝗰𝗼𝗿𝗱!   / discord   𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 support the channel:   / sunnyvalleystudio   00:00 Why do we need State Pattern 01:24 Moving instantiation logic to separate script 07:34 Moving Placement logic to separate script 16:00 Creating State abstraction 17:02 Using State Pattern #unity3d #gamedevelopment #indiegamedev #sunnyvalleystudio

Comments