У нас вы можете посмотреть бесплатно Input Vectors - Shader Graph Basics - Episode 9 или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
In this beginner tutorial, I talk about surface normals, the camera vector, and the light vector. First I explain what each of them are and then I show 3 examples of how they can be used in shaders in Unreal 5 and Unity. The first example is a directional mask. The second example is a Fresnel term, and the third example is a camera distance mask. Here's a more in-depth video showing how to use fresnel terms for cloth shading: • Cloth Shading - UE4 Materials 101 - E... And here's a video with more details on using directional masks to apply materials such as moos or sand to the top of your model: • Environment Blending - UE4 Materials ... Here's last week's video - Texture Coordinates: • Texture Coordinates - Shader Graph Ba... And here's the playlist for the whole series: • Shader Graph Basics Learn more! • Видео • How to calculate Normal Vectors in Sh... • Unreal Engine Tutorial Vectors 07: No... • WTF Is? Material - Vertex Normal WS i... Shader Book Recommendations https://www.bencloward.com/resources_... ------------------------------ Theme Music Peace in the Circuitry - Glitch Hop http://teknoaxe.com/Link_Code_3.php?q... Background Music Sappheiros & Almaa - Dreams • Sappheiros & Almaa - Dreams #UnrealEngine #shadergraph #vector