У нас вы можете посмотреть бесплатно Top 10 Call Center QA & Workforce Optimization Best Practices Webinar by VPI или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
The days of random call center quality assurance monitoring and manually measuring performance using spreadsheets are coming to an end. There is a better, smarter and far more efficient approach to contact center quality monitoring and workforce optimization. Watch this Webinar learn how to: • Select the right interactions for call quality assurance review. • Design effective call center quality assurance monitoring forms and successfully calibrate your QA team. • Choose and measure the call center metrics that really matter. • Avoid the most common pitfalls encountered when re-vitalizing call center quality monitoring, performance management and call center workforce management programs.