У нас вы можете посмотреть бесплатно Marketing Mix: 4Ps (With Real World Examples) | From A Business Professor или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
"Marketing mix" is a general phrase used to describe the different kinds of choices organizations have to make during the process of bringing a product or service to market. A marketing mix often refers to the four Ps: product, price, placement, and promotion. It was first expressed in 1960 by Dr. Edmund Jerome McCarthy, an American marketing professor." Since then, Marketing Mix is widely considered one of the most fundamental frameworks in the Marketing discipline. So what are the marketing mix and 4 Ps? how can we use them to analyze or design a company’s marketing strategy? In this video, I will discuss these questions with you.