У нас вы можете посмотреть бесплатно WebGL2 : 131 : Soft Body Physics или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Today we continue from the last lesson, where we did all our springs computation on the gpu. Springs are used to help simulate soft body physics and one component need to help is a bit of collision. So we're going to deal with a bit of collision detection in our computer shader and when the collision is released our mesh will spring back to its resting position. We'll explore floor collision, sphere to sphere and end with using ray intersection to add a big of push to our test vegeta mesh. ====================================================== Links of Interest https://codepen.io/sketchpunk/pen/xvyzQj ====================================================== GitHub :: https://github.com/sketchpunk/FunWith... Patreon :: / sketchpunk Twitter :: / sketchpunklabs Tumblr :: / sketchpunklabs Trello :: https://trello.com/b/zcTUPpFy/fun-wit...