У нас вы можете посмотреть бесплатно Brands Gain Relevance By Losing Control или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
In talking about strong brands, the term consistency is usually paramount. At the BRITE ’17 conference, however, Thomas Ordahl, Chief Strategy Officer of Landor, cautioned brand managers against being over protective about every element of their brand. Instead, he explained a strategy for managers to identify the sacred, the interpretative, and the explorative opportunities brands must think of in a new model for community-based brand governance. The BRITE conference on brands, innovation and technology is hosted by the Center on Global Brand Leadership at Columbia Business School. http://www.briteconference.com http://www.gsb.columbia.edu/globalbrands