У нас вы можете посмотреть бесплатно Metrics & KPIs For Customer Support или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
What metrics and KPIs do you track in customer support? Although we are moving toward a technologically driven world, tracking metrics and KPIs in customer service in particular can be quite challenging. Because of this, we’ve asked Robert Proctor, Sr. Director Driver & Asset Services at Fleetworthy Solutions to share how he’s tackled this challenge. Check out the video clip to hear first hand from Robert about the “Track, Measure, Rank, Report” methodology he uses in order to identify opportunities for growth and improvement in customer service! Visit www.ymeadows.com to learn more.