У нас вы можете посмотреть бесплатно CALL CENTER 101: Quality Assurance (QA Tips and Best Practices) или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
UNDERSTANDING CALL CENTER METRICS EPISODE 2 In this video, I shared my experiences about QA or Quality Assurance in the call center. I talked about how you will be evaluated, an overview of the QA form, and the best practices or tips to hit your target QA rating. FOR UPDATES ABOUT REA NINJA, FOLLOW: ✅ FB PAGE: / reaninja ✅ INSTAGRAM: / reagenes ✅ TIKTOK: / reaninja ✅ LINKEDIN: / reaalducente INREALITY PODCAST: ✅ SPOTIFY: https://bit.ly/inREAlity-podcast ✅ APPLE POD: https://apple.co/3j1PZEX I BLOG TOO - check it out: https://blissfulsnapshots.com MUSIC: / ikson https://www.bensound.com If you like this kind of content, please consider subscribing to my YouTube channel and sharing it with people you think can benefit. :)