У нас вы можете посмотреть бесплатно XDC 2022 | Replacing the geometry pipeline with mesh shaders | Ricardo Garcia или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
X.Org Developers Conference 2022 https://indico.freedesktop.org/event/... This talk will discuss the problems with the traditional vertex processing pipeline and present how mesh shading solves these problems. Instead of processing a fixed set of input vertices, mesh shaders can create an arbitrary topology of vertices and primitives. Mesh shading also includes a new solution for geometry amplification: task shaders.The talk should be scheduled before Timur's talk about implementing mesh shaders in the RADV Mesa driver. #xdc #mesh #shaders #radv