У нас вы можете посмотреть бесплатно Get Started with Amazon Connect Voice Routing with Advanced Work Assignment или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Today, customers expect seamless support experiences across all channels, whether they’re reaching out through chat, text, or voice. Advanced Work Assignment (AWA) is the ServiceNow routing engine that automatically routes work items to agent queues for chat, cases, and messaging. Now, AWA can also route Amazon Connect Voice as a work item, enabling customers to allow blended agents to handle all channels supported by ServiceNow and Voice from Amazon Connect. Join Customer Service Management (CSM) product managers, Kimlan Do and Neil Kostecki, in this interactive webinar to learn more about: The benefits of using AWA with Amazon Connect Voice Solution overview and key capabilities available today Demo Q&A