У нас вы можете посмотреть бесплатно [Blender to Unreal Engine 5] Correct FBX Export Settings for Characters или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
In this video I will show you how to correctly export a character from Blender to Unreal Engine 5. Common mistakes include issues with the scale of the root, joint orientations and differences between bones and joints. In this video I will talk about everything you need to know to correctly export rigged characters that follow Unreal Engine standards. 00:00 Intro 00:54 Rig Setup 03:10 FBX Export Settings 04:44 Leaf Joints 06:09 Root Joint Scale 09:05 Bones vs. Joints 12:03 Joint Orientation 21:20 Conclusion Twitter: / dani_kreuter