У нас вы можете посмотреть бесплатно How to build a game engine | или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Day 019 - Lets setup our Vulkan Shader Modules Welcome to day 019 of lets build a game engine on macOS. In this video we setup our Vulkan Shader Modules and the ability to compile our shaders to SPIRV at runtime. this video format is inspired by the handmade hero series. The end goal with this series is to have a basic game engine that supports Vulkan and Metal and the process of setting up both these backend rendering APIs will be recorded and shared on this channel. Please note this is not a tutorial per say but a way of getting things done, so take every method shown with a grain of salt as I am not a professional but simply a computer science student learning and sharing what I know in my free time.