У нас вы можете посмотреть бесплатно Overview of Havok Physics in Unity - Unite Copenhagen или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
This session gives an overview of the physics systems and workflows powering our Data-Oriented Technology Stack (DOTS). Viewers will gain insight into design considerations underlying Unity Physics, how its use cases differ from those of Havok Physics, and how both offerings express concepts familiar to users of our classic GameObject-based physics. This session covers content authoring workflows for DOTS physics, as well as the basics of the DOTS physics architecture and game code layer in order to help you achieve the best performance in your DOTS-based projects. Speaker: Steve Ewart - Havok Learn more about Havok Physics: https://on.unity.com/2oaNyUg