У нас вы можете посмотреть бесплатно Platforms Play With Interactive Advergames | What's New? или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Disney, Hulu, and other content platforms are experimenting with game-like ad experiences that offer stickier engagement. The new units feature activities like polls, surveys, or trivia questions that entertain users during ad breaks while gathering valuable first-party data. Robert Rose says it’s clever way to help brands determine intent while adding value for the audience. 📣So what do you think? Will consumers pay more attention to ads they can play with? Have you considered gamifying your paid media strategy? Let us know in the comments. 👀 Related: Interactive Content: How Quizzes, Games, and Polls Make for Engaging Results https://contentmarketinginstitute.com... ⭐️Sources: https://www.marketingdive.com/news/bu... https://www.marketingbrew.com/stories... https://www.theverge.com/2024/6/14/24... https://www.marketingbrew.com/stories... https://designers.hubspot.com/inspire...