У нас вы можете посмотреть бесплатно Doubling the speed of my game's graphics [Voxel Devlog #18] или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Online demo: https://github.com/DouglasDwyer/octo-... Additional voxel models: https://drive.google.com/drive/folder... With some clever tricks, I've managed to halve the frame times in my voxel game engine! Join me as I explain three essential optimizations for voxel rendering. These optimizations include using DDA for traversal, bitwise masking to filter out potential intersections, and performing a low-resolution depth prepass. In addition, I talk about ray marching in general and discuss the other new features that I added to my engine this month. Music used in the video: Chris Doerksen - Perfect Parry Corbyn Kites - Orbit White Bat Audio - Athena White Bat Audio - Chroma Chris Doerksen - New Groove