У нас вы можете посмотреть бесплатно Reload and shooting in ALS v4 (part1)| Adding upper body animation -Unreal Engine 4 ALS v4 tutorial или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
In this video, I am going to add a upper body animations in the advanced locomotion system v4. There are many way to add the upper body animations, but I think this method is quite easy and the result is quite good (except for the spine's rotation because the spine of the firing animation is rotated to the right, if you find a animation that the spine is facing forward, I think the result will be better). Or you can disable the "Mesh Space Rotation Blend" of the "Spine" "Layered blend per bone" in the AnimBP -) LayerBlending But this will affect the spine blending for other animations, so I think it is better to make a animation that suit your own needs. ----------------------IMPORTANT---------------------- In 7:03, I remove arms slots to prevent the arm return to the montage's position. I found a better way to do it and I put it in the beginning of part2.