У нас вы можете посмотреть бесплатно What it Means to Know Your Customer — And Why it Matters или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Get more expert insights at Gartner Marketing Symposium/Xpo: https://www.gartner.com/en/conference... Many marketers fall into the trap of thinking they know their customer when, really, they know about their customer. There's a big difference — and it's one reason why brand loyalty is in sharp decline. In this keynote presentation from Gartner Marketing Symposium/Xpo 2021, Carlos Guerrero, Sr. Director, Gartner Research & Advisory, delves into two key facets of developing brand-customer connections: looking beyond the data and understanding the whole customer. 0:00-1:59 What we know about the customers vs. knowing them 1:59-2:40 When data and insights aren't enough 2:40-4:24 Frederick Herzberg's two-factor theory 4:24-5:31 Understanding customer decisions 5:32-6:45 Case study: barclaycard 6:45-8:05 Understanding customers as whole people