У нас вы можете посмотреть бесплатно A Vulkan Material System for PBR или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
This video shows a material system for a Vulkan game engine. The material system is mainly focusing on PBR. The video is part III of a mini-series about game engine basics. Related videos: * Scene Loading and the Scene Graph (part I of the mini-series) * glTF and FBX loading (part II of the mini-series) Please like, fork, and contribute to my Vulkan engine! ▬ Contents of this video ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 0:00 - Intro 1:34 - Goals for the Material System 4:21 - Fragment Shader 6:30 - Descriptor Sets 8:07 - CPU side 14:12 - Engine Overview 15:20 - Draw Calls 17:24 - Outro