У нас вы можете посмотреть бесплатно Inside the CCaaS Market with Sprinklr или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
CX Today's Charlie Mitchell hosts Ken Madrigal, Senior Director of Unified CXM Best Practices Group at Sprinklr. In this session, we evaluate the CCaaS market, considering: 1. What is CCaaS? 2. Why is it an evolution of on-premise contact center solutions? 3. What should a business consider before a CCaaS migration? 4. What should they look for in a CCaaS partner? 5. Is social media expertise a CCaaS differentiator? 6. What does an excellent contact center experience should look like? 7. How can Sprinklr solving the challenges in the CCaaS space? To learn more about Sprinklr, visit: https://www.sprinklr.com/ Hosted by Charlie Mitchell, Senior Editor at CX Today News - Customer Experience Technology News #ccaas #contactcenter #sprinklr Thanks for watching. If you'd like more like this, don't forget to SUBSCRIBE to our channel. You can also join in the conversation on our Twitter, LinkedIn, and Facebook pages. For more Customer Experience tech news, visit: https://www.cxtoday.com