У нас вы можете посмотреть бесплатно The Mocap Pipeline: From Motion Builder to Maya to UE4! или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
In this tutorial Rachel covers now to take motion capture data from motion builder to unreal engine. We'll be using a custom human IK rig and will show you how to cleanup data in Maya. If you are interested in using the Spiderverse rig being used, check out the links below to set it up for motion capture! Link to Miles Morales rig - https://agora.studio/animchallenge.html Other resources: Setting up the rig - • Exploring the SpiderVerse: Animation Rig Getting a rig Mocap ready - • Maya - How to apply mocap to any rig ... You can find more of Rachel's work at the links here! Instagram - @rainingbeamsofmoonlight Twitter - @RachelBMorton ArtStation - https://rachelmorton.artstation.com/ Redbubble - http://rdiamond4.redbubble.com/ Checkout Game Cottage at our other pages! Twitter -- / gamecottage Facebook -- / gamecottage Twitch -- / gamecottage