У нас вы можете посмотреть бесплатно Erik Jansson - GPU driven Rendering with Mesh Shaders in Alan Wake 2 или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Alan Wake 2 features vast and highly detailed outdoor environments with dense vegetation. In comparison to Control, the geometric complexity skyrocketed so much that we had to move to a GPU-driven rendering pipeline. This talk is about that journey. We’ll cover our overall design and the fine technical details of how to make it perform well. Mesh shaders are a central part of this pipeline; we’ll show how to efficiently cull and render meshlets, to take full advantage of the PS5 and XBSX|S GPU. 00:00 Title 00:34 Agenda 01:34 Trailer 03:24 Introduction 07:46 GPU-Driven Rendering 13:16 Meshlets 17:48 Culling 26:56 Mesh Shaders 32:31 Conclusion 36:38 Special Thanks 37:41 Q&A