У нас вы можете посмотреть бесплатно Real time dynamic global illumination demo или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
A showcase of my vulkan renderer and the global illumination system I've been working on. No hardware ray tracing, just using voxelization and screen space ray tracing. It's currently very unoptimized, but it's running 60 fps 1080p on my RTX 3060 laptop GPU. The basic idea is to voxelize the world into a 128^3 grid, then running a compute shader to flood light around it. In my deferred lighting pass I'm then sending rays into that + doing screen space rays for detecting smaller scale occlusion and bounce light. Scene: https://developer.nvidia.com/ue4-sun-... Music: Op.35, No.5 by Fernando Sor, Lawrence Johnson