У нас вы можете посмотреть бесплатно SDGC19 | Anne van Lieren: Customer Behaviour by Design - Influencing Behaviour Beyond Nudging или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Anne Van Lieren from Livework, speaks at SDGC19 in Toronto. Often customers don’t behave as organisations want, or expect them to - as the majority of people move through their services in autopilot. The past four years at Livework, we have experienced the power of infusing service design with a refined mix of behavioural economics, consumer behaviour and psychology. We have developed a unique approach that goes beyond nudging. By getting people aware at the right time we have helped a wide range of clients to create lasting impact on behaviour change. Become a member! https://www.service-design-network.org Follow us on Twitter: / sdnetwork Or on LinkedIn: / 2933277 Like us on Facebook: / servicedesignnetwork Behind-the-scenes on Instagram: / servicedesignnetwork Find the slides: https://www.slideshare.net/sdnetwork/...