У нас вы можете посмотреть бесплатно Ray Marching, and making 3D Worlds with Math или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Built this entire video on raymarching in shaders using shaders, ray marching, and signed distance functions. 🛒 Recommended books (on Amazon): https://www.amazon.com/hz/wishlist/ls... ❤️ Support me on Patreon: / simondevyt 🌍 My Gamedev Courses: https://simondev.teachable.com/ Disclaimer: Commission is earned from qualifying purchases on Amazon links. Follow me on: Twitter: / iced_coffee_dev Instagram: / beer_and_code In this video, I cover ray marching and some of the cool stuff you can do with it in shaders. We cover basic scene construction, unions/intersections/subtractions, doing smooth minimums, normal generation and soft shadows, and anything else that seems kinda neat about the technique. Ray Marching: https://en.wikipedia.org/wiki/Ray_mar... Great Resource for Ray Marching and SDF's: https://iquilezles.org/ Smooth Maximum: https://en.wikipedia.org/wiki/Smooth_...