У нас вы можете посмотреть бесплатно RFM Analysis Walkthrough или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
RFM (Recency, Frequency, and Monetary) Model provides auto-segmentation and buckets users into categories such as Loyal, Promising, At Risk, etc. based on their behavior. These auto segments can be used in multiple different ways such as user analysis, churn analysis, and campaign effectiveness. RFM can also be used for predictive segmentation, for customers who are more likely to respond to promotions, and also for future personalization. To understand the product more, read: help.moengage.com/hc/en-us/articles/360037365132-RFM-Segments To know more, visit: www.moengage.com