У нас вы можете посмотреть бесплатно I made a Compression Algorithm for Heightmap Terrain или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
This show the General algorithm for compressing a Heightmap image using quadtree and quantization. This compression algorithm will more optimize with linear regression model calculated with least square method in 3 dimension. I can say we implement delta encoding compression with linear regression in 3 dimension. Video and image resources used in this video: Quadtree collision calculation demo: • 2D Collisions with Quadtree test QuadTree video series The Coding Train channel: • Coding Challenge #98.1: Quadtree - Pa... QuadTree image compression paper: / quadtrees-for-image-processing Patreon: https://patreon.com/mohsenzare?utm_me... Github repo: https://github.com/mohsenph69/Godot-M... ---- Chapters 00:00 - intro 02:02 - quantization 04:14 - quadtree 08:43 - storing data 11:07 - delta encoding 12:25 - linear regression 14:48 - compressing more