У нас вы можете посмотреть бесплатно Why I'm Using Wave Function Collapse for Procedural Terrain | Unity Devlog или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
In this devlog, I talk about my experiences using Wave Function Collapse to generate procedural terrain in Unity. Voxel worlds are great, but I'm really enjoying this algorithm. Stick around for more details on using Wave Function Collapse in later videos. For now check out the resources below. Follow me on Twitter: / _dv_gen_ Marching Cubes Wikipedia page: https://en.wikipedia.org/wiki/Marchin... Sebastian Lague's Marching Cubes video: • Coding Adventure: Marching Cubes Phantom Brigade: https://braceyourselfgames.com/phanto... Phantom Brigade devlog: https://forums.tigsource.com/index.ph... Townscaper: https://www.townscapergame.com/ Bad North: https://www.badnorth.com/ Maxim Gumin's Wave Function Collapse Github: https://github.com/mxgmn/WaveFunction... Oskar Stålberg's Wave Function Collapse demo: https://oskarstalberg.com/game/wave/w... Shezez's video on perspective in Legend of Zelda: Link Between Worlds • Zelda: A Link Between Worlds From a B... Music: Mario Bava Sleeps In a Little Later Than He Expected To - Chris Zabriskie Unicorn Heads - Drifting at 432 Hz