У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Build an AI Customer Support Agent with Make.com или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
In this video I show you how to build an AI customer support agent in make.com. I use Zendesk to demonstrate how to send each ticket across to make.com (but you can also do this with Zohodesk, Gorgias, or Freshdesk), and then we build out the actual make.com automation that will either respond directly to customers, leave internal notes for team members, or generate FAQs from solved tickets and send them to airtable. 👉 Work with me: [email protected] timestamps: 00:00 Intro 01:49 Starting to build in Make.com 03:48 Authenticating the Zendesk API call 05:00 Parsing the API response 11:04 Building out the public reply flow 18:32 Building out the internal note flow 22:17 Building out the solved ticket flow 27:36 Integrating Zendesk with Make.com 30:04 Testing out the AI customer support agent 30:37 Outro