Русские видео

Сейчас в тренде

Иностранные видео


Скачать с ютуб Getting Started with 2D Shaders in Godot 4 (Part 2) -- Uniforms are a Sin(x) of the TIMEs в хорошем качестве

Getting Started with 2D Shaders in Godot 4 (Part 2) -- Uniforms are a Sin(x) of the TIMEs 1 год назад


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru



Getting Started with 2D Shaders in Godot 4 (Part 2) -- Uniforms are a Sin(x) of the TIMEs

Alright here in part 2 of the guide to shaders we'll go over uniforms, the TIME magic variable, and using the sin(x) function all together to give us some recurring patterns. In part 3 we'll start to learn how to apply these to textures to start making effects on our sprites rather than just using rectangles

Comments