У нас вы можете посмотреть бесплатно Embark Asset Processor | Erik Hallberg | GDC HIVE 2023 или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
In this talk Eric details how he uses their internally built Asset Processor in order to quickly build and iterate on game assets. The Asset Processor provides an easy-to-use UI inside of Blender where users set up their process input. It then runs complex Houdini processes in the background, allowing users to ignore most of what it normally takes to build game assets, bringing asset creation times down from weeks to days, and iteration times from hours to minutes. I will showcase features of the Asset Processor, the guiding philosophy behind it, and the technical implementation of it. Erik Hallberg works as a Lead 3D Artist at Embark Studios. He has 11 years of industry experience, 6 of which he has been working with Houdini.