У нас вы можете посмотреть бесплатно Designing a good boss fight | Even Heroes Die Devlog #8 или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
WISHLIST ON STEAM: https://bit.ly/3iwIGRW JOIN THE DISCORD SERVER: / discord PLAY THE DEMO: https://kevynthejar.itch.io/even-hero... Follow the game's twitter: / even_heroes_die Even Heroes Die is an action platforming roguelite with elements from the Metroidvania and Zelda genres. The hero has been afflicted with a deadly curse, and you must scour the ever-changing kingdom for a cure before his time runs out. Not all boss fights are created equal, and there are many elements to consider when designing one. In this devlog, I explain my creative process in designing Even Heroes Die's first boss fight, as well as give some insight and tips into how you might design a boss of your own. If you like what I do, check out my social media: / kevynthejar Made with Game Maker Studio 2. Submit a formal complaint https://forms.gle/Tjj1jRAepGWZYYda7 #gamedev #devlog #evenheroesdie