У нас вы можете посмотреть бесплатно 'Pillars of Eternity' and Proper Attribute Tuning или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
While designing the Kickstarter-backed Pillars of Eternity, Obsidian Entertainment promised to stay true to a classic RPG trope: the 6-attribute spread. In this GDC 2016 talk, Obsidian's Josh Sawyer explains both the history of this RPG design constraint, and how they evolved its concepts to make a functional RPG for the modern era. GDC talks cover a range of developmental topics including game design, programming, audio, visual arts, business management, production, online games, and much more. We post a fresh GDC video every weekday. Subscribe to the channel to stay on top of regular updates, and check out GDC Vault for thousands of more in-depth talks from our archives. Follow us on Twitter / official_gdc Checkout our Facebook page for GDC exclusives / gamedevelopersconference http://www.gdconf.com/